Certificare ISO
Formarea tarifului de certificare ISO
Datorită faptului că formarea unui preţ avantajos, în vederea certificării sistemului de management implementat în cadrul organizaţiei dumneavoastră, prezintă un interes deosebit pentru noi, vă putem creea o ofertă personalizată.
Etapele principale pentru obţinerea şi menţinerea unui certificat pentru sistemul de management sunt:
- Sistem de management care funcţionează de 3 luni;
- Audit intern care cuprinde toate procesele;
- Realizarea analizei efectuate de management;
- Evaluarea conformităţii sistemului de management implementat şi funcţional conform standardului de referinţă şi decizie privind acordarea certificatului;
- Unicert International Group publică în mod oficial acordarea certificatului care este luat în evidenţa organizaţiilor certificate.
AUDITUL DE SUPRAVEGHERE
Condiţia menţinerii valabilităţii certificatului este încheierea cu succes a auditului de supraveghere. În cei 3 ani de valabilitate a certificatului, Unicert International Group desfăşoară anual câte un audit de supraveghere în scopul verificării funcţionării corespunzătoare a sistemului de management.
Precede auditul de certificare în scopul simplificării şi al asigurării succesului acestuia.
În cazul expirării termenului de valabilitate a certificatului se impune procedura de recertificare în scopul menţinerii eficienţei continue a sistemului de management.
Drepturile si obligatiile clientilor certificati de UNICERT
Extras din contractul formular cod UIG – 84
Beneficiar = Client, Prestator = Unicert
Beneficiarul se angajează ca, în perioada valabilităţii certificatului (certificatelor), să se refere în mod corespunzător la statutul certificatului, să utilizeze sigla / siglele, emblema / emblemele, logo-ul / logo-urile, documentele predate, concomitent cu certificatul, conform cerinţelor din „Condiţiile utilizării certificatului şi a emblemei de certificare”. Nu se admite folosirea denaturată a acestora
Beneficiarul se angajează ca, o dată cu expirarea valabilităţii certificatului / certificatelor, (în cazul în care nu se cere reînnoirea certificatului / certificatelor, respectiv pe perioada eventualei suspendări sau retrageri,) referirile cu privire la certificarea sistemului său de management să înceteze în toate acele locuri unde acestea au existat anterior.
Beneficiarul se angajează ca, în timpul valabilităţii certificatului / certificatelor, atunci când clientul Beneficiarului se adresează Prestatorului cu plângere / reclamaţie privind sistemul de management al Beneficiarului, atunci Beneficiarul acceptă să se supună verificării reclamaţiei efectuate de către Prestator.
Beneficiarul, pe parcursul procesului de certificare, are dreptul să formuleze reclamaţii sau să facă contestaţii pe care, în situaţia oportună, Prestatorul le verifică, conform procedurilor interne.
Dacă în activitatea sau organizaţia Beneficiarului intervin modificări substanţiale, care afectează sistemul de management, (ex. schimbarea domeniului de aplicare a certificatului, modificări în înregistrarea juridică a organizaţiei, schimbarea conducătorului firmei / a persoanei de legătură / , atunci aceste modificări se aduc, neîntârziat, (în termen de maxim 3 zile lucrătoare) la cunoştinţa Prestatorului.
În cazul în care Beneficiarul nu asigură desfăşurarea auditurilor de supraveghere, conform normelor în vigoare, sau nu onorează cheltuielile pentru serviciile prestate, Prestatorul suspendă certificatul Beneficiarului, respectiv retrage certificatul şi publică motivele acţiunii pe site-ul www.unicert.ro
Servicii
ISO 14001
Certificarea sistemelor de management de mediu, conform standardului de referinţă SR EN ISO 14001
Read MoreISO 45001
Certificarea sistemelor de management al sănătăţii şi securităţii ocupaţionale. SR ISO: 45001
Read MoreISO 27001
Certificarea ISO 27001. Certificarea sistemului de management al securității informației
Read MoreISO 22000
Certificarea sistemului de management al siguranţei alimentare, conform standardului de referinţă SR EN ISO 22000
Read More